Menu

Ku swoim marzeniom

Życie codzienne, motywacja, coś o mnie i moich bliskich - po prostu o moich marzeniach

Życiowe wybory..

millerbefit

  Życiowe wybory oh ah .. "Wybrać kierunek który da mi więcej kasy czy taki który po prostu lubię?"- matko jak ja często słyszałem i słyszę tego typu pytania.. jak dla mnie w życiu powinno się robić to co się kocha! Kochasz grać w piłkę?- idź w ... więcej

Hmmm...

millerbefit

  "Nie ma piękna, jeśli w nim leży krzywda człowieka. Nie ma prawdy, która te krzywdę pomija. Nie ma dobra, które na nie pozwala" Cholernie dobry cytat, serio mega mi się podoba (mam go z rozszerzonego polaka haha)! To są tak zwane trzy prawdy. ... więcej

Coś ważnego!

millerbefit

  Problemy codzienne... Na codzień jest masa problemów na które mamy czasem większy wpływ, a czasem mniejszy. Co mam na myśli? Na myśli mam głodujące dzieci i bite kobiety... Zacznę od tych biednych dzieci. To jest dla mnie jedna wielka masakra ... więcej

Swoje miejsce

millerbefit

    Każdy ma swoje miejsce... Dokładnie tak, każdy ma swoje miejsce do swoich przemyśleń, do wyżywania się itd. Ja mam kilka swoich miejsc, które są po prostu zależne od mojego samopoczucia. To tak zwana potrzeba pobycia w samotności, odpoc... więcej

Taaaaakie tam..:)

millerbefit

  Takie tam... Każdy z nas miał lub ma problem z podejmowaniem jakich decyzji - a to czy kupić czarne czy czerwone buty, a to czy dać drugiej osobie szansę itp. Raz słuchamy się rozumu, a raz serca. Lecz co jest lepsze? Rozum czy serce? Kurde be... więcej

© Ku swoim marzeniom
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci