Menu

Ku swoim marzeniom

Życie codzienne, motywacja, coś o mnie i moich bliskich - po prostu o moich marzeniach

Bo życie jest tylko jedno!

millerbefit

  Raz na wozie, a raz pod wozem.. taaak to w pewnym sensie prawda, ale od pewnego czasu staram zmienić swoje nastawienie na bardziej pozytywne i powiem wam, że nawet mi się udaje haha. W życiu jak to w życiu, nie raz przeżyjemy jakieś drastyczne... więcej

Życie jest jak ring

millerbefit

  Nawiązując do nazwy - nasze życie ułożone jest z tak zwanych wygranych i przegranych. Walkę na ringu może przegrać nawet najlepszy. Każdy z nas ma swoją wybraną przez siebie dziedzinę, w której czuje się najlepiej i stara się być właśnie w nie... więcej

A ten tak po prostu

millerbefit

    Powiem tak. Nie raz podejmuję głupie decyzje, ale no tak musi być-na tym się uczymy właśnie. U mnie przykładowo ostatnio przez jakiś czas było mega mega słabo. Serio. Totalna lipa. Musiałem się mega odizolować od świata by na spokojnie ... więcej

Czysto od serca

millerbefit

  Czemu tak, a czemu nie inaczej? Ostatnio popisałem sobie troszkę z moją koleżanką, która zadała mi ciekawe pytanie: "Dlaczego masz w nazwie 'befit', a nie piszesz nic o dietach itd.?".. to odpowiem na to ogólnie tak jak jej. Z początku miałem ... więcej

To skomplikowane

millerbefit

To skomplikowane ... Ten wpis będzie na maxa skomplikowany.. planowałem walnąć to wszystko wprost, ale już nie przesadzę i dam trochę anonimowości heh.. od jakiegoś dłuższego czasu staram się o pewną cudowną kobietę. Stara się też mój dobry ziomek. M... więcej

© Ku swoim marzeniom
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci